Mangelfull publiseringsinfo i Leganto Analytics

Ann-Louise Skjager
Innlegg: 133
Registrert: ons 22 apr, 2015 8:57

Mangelfull publiseringsinfo i Leganto Analytics

Legg innav Ann-Louise Skjager » ons 02 jan, 2019 13:59

Hei,
jeg har laget en rapport i Leganto Analytics, der jeg blant annet henter inn publiseringsdato for pensumlister. Problemet er at jeg ikke får med publiseringsdato på alle listene som faktisk er publisert. Faktisk mangler ganske mange.
Jeg klarer ikke å se hvor problemet ligger. Har noen av dere opplevd det samme? Har delt rapporten under /shared/Community/Reports/Institutions/HiOA/Leganto - OMET - pensumlister per kontaktbibliotekar (assigned to).
Den er lagret med properties=read only, så om noen ønsker å endre på den, må den kopieres og lagres lokalt først.

Takknemlig om noen vil hjelpe meg å se på dette, før jeg eventuelt melder det som feil.
Ann-Louise Skjager
OsloMet - storbyuniversitetet

Emmanuelle Annie Pascal Dabin
Innlegg: 16
Registrert: fre 22 sep, 2017 9:07

Re: Mangelfull publiseringsinfo i Leganto Analytics

Legg innav Emmanuelle Annie Pascal Dabin » man 07 jan, 2019 10:29

Hei Ann-Louise,

Er det forskjell mellom listene som ble publisert i Leganto eller i Alma (som du vet om)?
Akkurat dette ble fikset med October release men det gjelder kun nye lister: lister publisert i Alma før dette mangler publiseringsdato i Analytics.

Mvh Emmanuelle

Ann-Louise Skjager
Innlegg: 133
Registrert: ons 22 apr, 2015 8:57

Re: Mangelfull publiseringsinfo i Leganto Analytics

Legg innav Ann-Louise Skjager » tor 14 mar, 2019 8:39

Hei,
beklager at jeg ikke har svart på denne. Har ikke noen formening om det er et skille mellom hvor de er blitt publisert. Det er veldig lite som publiseres i Leganto hos oss, tror jeg.
Det er nok heller at publiseringsdato er en ny greie i Analytics, og at det ikke virker bakover i tid. Som du sier.

Skal følge med hvordan det ser ut høsten 2019, da må vi forvente at det er utfyllende.

Ann-Louise
Ann-Louise Skjager
OsloMet - storbyuniversitetet


Gå tilbake til «Leganto»

Hvem er online

Brukere i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester